زوجة اخى ... قصص سكس المحارم

  ? مساء الخير لكم جميعا . احبتي انا شاب ابلغ من العمر 24 سنة اسمي سعود من الرياض اسكن في حي الروضة( نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)   اسكن مع عائلة مكونة من والدتي واختي المطلقة عمرها 29 سنة واخي الاكبر يبلغ من العمر 28 سنة وزوجته التي تبلغ من العمر 27 وقصتي هي مع اختي وزوجة اخي سواء حيث ان اخي يعمل في السلك العسكري ويأتيه عمل مسائي احيانا او مايسمى ( نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) مناوبات ليلية المهم في يوم من الايام دخلت ووجدت غرفة اختي مقفلة وكنت اسمع صوت خفيف وكأنها تتحدث بالتلفون وسمعت زوجة اخي معها في الغرفة فقلت ربما انهما تتحدثان مع احدى زميلاتهن ولكن المشهد تكرر كثيرا خاصة حينما يكون اخي في عمل ليلي ولايحدث ذلك من اختي وزوجة اخي الا بعد الساعة الواحدة ليلا فقررت ان اضع مسجل للتلفون وبالفعل وضعت مسجل للصوت في غرفتي وفي الليلة الموعودة سمعتهن يتحدثن مع شاب ويتبادلن السماعة فيما بينهن معه وكل واحدة منهن تحاول ان تبين له انها اجمل من الاخرى جسما وما الى ذلك فكلكم تعرفون الغزل بالهاتف بين فتاة وشاب المهم اخذت انتظر ماذا ستسفر( نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)   عنه هذه المحاد...

انا و حماتي و قصة حب قصص سكس المحارم

 ]قصه من الخيال

انا علاء من القاهره 35 متزوج من 10 سنين و معايه ولدين انا و مراتي بنحب بعض و ماكنش في تفكير او اتجاه ناحية حماتي و لكن جنون الشهوه و المتعه ليه راي تاني
حماتي ارمله 50 سنه و لكن هيه جسمها و حلو و شكاله شباب
تبدا القصه كنت عند حماتي كم يوم كده انا و مراتي و اولاد
في يوم جرجت مرتي بدري و اولاد قومت من نوم مش لاقي حد لاقت حماتي قعده في صالون و لابسه عبايه بيتي تجنن
بس انا ماكنش في بالي قولته القمر سرحان ليه قالتي انا زهقانه من الوحده من يوم ما عمك ما مات بصرحه انتو بتملو البيت فرحه عليه قولته يخاليكي لينا
قولته نشوفلك عريس يرجع الذي مضي يا حماتي قالتي راحت عليه قولته انتي لسه شباب
يخاليكي ليه يا قمر مراتي رجعت كانت بتشري حاجات قولته خدي بالك من مامتك قالتي في عيوني عدي اليوم اولاد دخلو ينامو مع حماتي و انا و مراتي على سرير عشان الجنس ده اساسي عندي انا و هيه من لحس و مص لكل اوضاع النيك
مراتي قامت من النوم راحت السوق قامت اخدت شاور خرجت من الحمام لقيت حماتي قعده ازيك يا حماتي قالتي كويسه
قالتي احضرلك الفطر قولته ماشي فطرنا سوء و كلام بدا هنا قالتي كلام بتاع امبارح فكرني بجوزي قولته اظن ايامك كانت كله حب معها قالتي احلي ايام حياتي بصرحه صعوبة عليه اوي قولت اهون عليه زي ماما بردوه قولته انا معاكي و بنحبك كلنا يا قلبي دموع نزلت من عنيها قولته متزعليش خدتها في حضني و قولته معلش فجاه صدره كله دخل في صدري قلبي حس بضعف و احساس غريب جدا و هيه في حضني بوسته من خده قولته كلام رومانسي حاسة انه طايره من الفرحه بعض كل دموع دي قولته انا خارج بره عايزه حاجه قالتي سلامتك روحت عند صحابي و رجعت بس قبل ما ارجع قرارت اشتري هديه لي حماتي اشتري عبايه خروج هديه و رجعت البيت كله نام ماعد حماتي قولته عايزه تشوفي الهدايه دي كده قالتي جميله قولته عايزك تاخدي مقاس العبايه مظبوطه ولا لا
دخلت اوضه قعدة خمس دقيقه فجاء دخلت من غير ما تحس كان الباب مفتوح بس مش اوي
كانت مفاجاء شوفته باندر و بر بس جسم يوقف اجدع زب رجعت تاني عشان متخدوش باله و جاءت تاني خبط على باب قالتي ثواني جايه
جاءت قعدة و هيه لابسه العبايه بلدي كانها بنت 30
قولته اللي يشوفك يقول اخت بنتك مش امها قامت ماسك ايده و قولته بوسه لي احلي ايد في دنيا قولته تصبحي علي خير يا احلي حماتي و انت من اهلو قامت وقفه بايسه خدي
دخلت انام و مراتي نايمه و لكن عقلي مش قادر يشل جسم حماتي من بالي حاسس اني قلبي حبها و زبي كدا ينفجر من حلاوة جسمها
و اول مره انام مع مراتي برغم اني هايج بس مش عايز متعه اللي فيه تخلص كاني في عالم تاني
قامت من النوم و اول مره اشوف حماتي بقميص نوم قلبي دق قولته انتي النهارده ملكه جمال الكون ممكن ابوس ايد مولاتي
بوسة ايده و هيه في قمة الكسوف قالتي نفطر باق فطرنا و خلصان اليوم و رجعنا انا و مرتي البيت

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

عمتى اللذيذة قصص سكس المحارم

إبن صديقتى المراهق قصص سكس عربي

ابن خالتي والنيكه اللي مش هتحصلي تاني قصص سكس