زوجة اخى ... قصص سكس المحارم

  ? مساء الخير لكم جميعا . احبتي انا شاب ابلغ من العمر 24 سنة اسمي سعود من الرياض اسكن في حي الروضة( نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)   اسكن مع عائلة مكونة من والدتي واختي المطلقة عمرها 29 سنة واخي الاكبر يبلغ من العمر 28 سنة وزوجته التي تبلغ من العمر 27 وقصتي هي مع اختي وزوجة اخي سواء حيث ان اخي يعمل في السلك العسكري ويأتيه عمل مسائي احيانا او مايسمى ( نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) مناوبات ليلية المهم في يوم من الايام دخلت ووجدت غرفة اختي مقفلة وكنت اسمع صوت خفيف وكأنها تتحدث بالتلفون وسمعت زوجة اخي معها في الغرفة فقلت ربما انهما تتحدثان مع احدى زميلاتهن ولكن المشهد تكرر كثيرا خاصة حينما يكون اخي في عمل ليلي ولايحدث ذلك من اختي وزوجة اخي الا بعد الساعة الواحدة ليلا فقررت ان اضع مسجل للتلفون وبالفعل وضعت مسجل للصوت في غرفتي وفي الليلة الموعودة سمعتهن يتحدثن مع شاب ويتبادلن السماعة فيما بينهن معه وكل واحدة منهن تحاول ان تبين له انها اجمل من الاخرى جسما وما الى ذلك فكلكم تعرفون الغزل بالهاتف بين فتاة وشاب المهم اخذت انتظر ماذا ستسفر( نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)   عنه هذه المحاد...

اول نيكة ليا من ابن خالتى قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

 اعرفكم بنفسى انا احمد عندى 16 سنة وطيزى متوسطة وابن خالتى محمد اكبر بسنة وانا فى محافظة وهو فى محافظة بس كانت فى زيارات متبادلة المهم..


فى الاول كان بيكرهنى وبيغير منى عشان مدلع بس بعد م دخلنا اعدادى لقيتو اتغير وبدأ يحبنى ويسأل عليا ومع الوقت بقينا بنلعب مع بعض اونلاين ولما يجى عندنا نخرج ونتفسح والموضوع استمر 3سنين كنا اكتر من اخوات ومكنتش بفكر فحاجة خالص لغاية موصلنا الثانوى
ابتدى يوحشنى بطريقة غرامية فيها نشوة غريبة مش مفهومة المهم بقيت بسأل امتى هتيجى عندنا "قالى الأسبوع الجاى" فرحت جداً وبقيت بحلم بيه لغاية موصل هو وإخواته قولتلهم محمد هيبات عندنا ماشى يامعلم عشان نلعب بقى ونظبط قالى ماشى وابتسم قالى طيب انا هغير وأنام عشان تعبان الكلام ده كان الساعة 11 بليل وغير ونام ع السرير بتاعى دخلت نمت جمبه وصحيت الصبح قبله لقيت بتاعه منفوخ وطالع لبرا قولت لنفسى هو فى ايه انت عايز تتناك منو قومت أخدت شاور وخرجت لقيتو لسه صاحى قالى هاخد دش قولتله تمام هيكون الفطار جهز روحت اعمل الفطار وخلاص شايل الفطار وهحطة ع الطاولة لقيت واحد عريان لافف وسطو ب فوطة وأول الفرق باين وانا عينى وقضيب ضخم من تحت الفوطة ودخل الأوضة وقفل الباب وبعد كده لبس وخرج قولتلو تعالى افطر وتمام فطر وخلص ودخل ع الاوضة وقعد ع السرير وانا روحت وراه كان قاعد بيلعب ف الفون وقاعد ع حرف السرير ووببص ع بتاعه المنفوخ وأيدى هتاكلنى عايزه تمسكه وقول لنفسى بلاش عشان متخسرش صاحبك بس مقدرتش عملت نفسى بهوشه وامسك بتاعه قالى انت حيحان ولا ايه قولتله اه ضحك وحط ايدو عليه قالى انا عايز اخلف سيبو بهظار كده روحت شيلت ايدو وحسست عليه اتخلع كده بس مبينش وروحت طلعته من البنطلون كان متوسط بس نضيف نزلت عليه ببوقى اتنفض وقالى ايه اللى بتعملو ده روحت مدلكو لقيتو سكت ونزلت مص حوالى خمس دقايق راح قام وقلع البنطلون وقلع التيشرت بقى ملط وقام مقلعنى كل حاجة ومسك دماغى ونزلنى امص ويضغط ع راسى عشان امص اكتر قالى كفاية روحت زقيتو خليته ينام ع ضهرة ونزلت بطيزى ع زبو مش راضى يدخل قومت جبت فاذلين ودهنت زبو دخل ربع الرأس وجعنى فشخ قومت تانى قالى فى ايه قولتله بيوجع قالى هدخلو بالراحة وقعدنى عليه واحدة واحدة يتبع فالجزئ الثانى ...

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

عمتى اللذيذة قصص سكس المحارم

إبن صديقتى المراهق قصص سكس عربي

ابن خالتي والنيكه اللي مش هتحصلي تاني قصص سكس